Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt een bestellingplaatsen via onze productpagina: Producten

Hoe snel wordt mijn product geleverd?

Wij proberen uw bestelling binnen 1-3 werkdagen te leveren. Heeft u na 3 dagen nog niks ontvangen? Neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Voor meer informatie over onze verzending of bezorging: Verzending en bezorging

Ik heb een vraag over een product, waar kan ik terecht?

Vragen mag altijd. U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier of pagina.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Al onze prijzen zijn incl. 21% BTW

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestigingsmail gehad?

Heeft u geen bevestigingsmail gehad? Neem contact met ons op via info@reijmswebshop.nl

 

Betalen

Wat is het rekeningnummer waar ik het geld naar over moet maken?

Ons rekeningnummer is

  • Reijms
  • IBAN: NL39RABO0189299606

Wanneer is de verzending gratis?

Wij rekenen altijd minimaal €6,95 verzendkosten per bestelling.

Met welke betaalmethoden kan ik betalen in de webshop?

Op onze website kunt u betalen via Mollie, zoals iDeal, Creditcard etc.

Kan ik achteraf betalen?

Het is bij ons helaas niet mogelijk om achter te betalen. Wij ontvangen graag vooraf uw volledige betaling.

Kan ik ook een beoordeling achterlaten?

Na uw bestelling kunt u een beoordeling achterlaten op onze review pagina.

Verzenden en bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendkosten bedragen €6,95

Wat is de levertijd?

Onze gemiddelde levertijd is 1-3 dagen. Duurt het langer? Neem contact met ons op via info@reijmswebshop.nl

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling af te halen. 

Bezorgen jullie met PostNL?

Wij bezorgen onze producten via PostNL

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een PostNL punt?

Zeker! U kunt zelf een locatie aanvinken in het bestelproces.

Retourneren

Heeft u een verkeerd product besteld, bent u niet tevreden of is er iets stuk?

Neem contact met ons op om de retour mogelijkheden te bespreken. Dit is mogelijk via info@reijmswebshop.nl

Of bekijk onze retourneren pagina

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

U kunt via het retourformulier uw bestelling terugsturen. Na ontvangst betalen wij het bedrag terug, dit kan tot 14 dagen duren.

Hoelang duurt het voor mijn betaling is terug gestort?

Het duurt gemiddeld 14 dagen voordat uw geld is teruggestort.

Op welke rekening wordt mijn betaling teruggestort?

Wij betalen het bedrag terug naar het rekenningnummer wat op het retourformulier vermeld staat.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Wij vragen u altijd contact op te nemen via ons mail adres info@reijmswebshop.nl of telefonisch naar +316 53125571

Staat uw vraag er niet bij?

 

Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jou vraag er nog niet tussen staat. Niet getreurd, je kunt een vraag stellen via het contactformulier.